Vervoerder kiezen werkte niet

We kwamen er op zaterdagmorgen 14 maart pas achter dat de kassa in de webshop niet goed werkte. De fout bleek er helaas al vanaf woensdagochtend in te zitten (3 dagen). Eerst dachten we dat het te maken had met alle commotie rondom het Coronavirus. Iedereen zal het wel druk hebben met andere dingen ūüėČ

Helaas bleek de fout aan onze kant te zitten. Gelukkig hadden we de oorzaak na constatering snel gevonden en is de storing meteen verholpen. Snel daana kwamen de bestellingen meteen weer binnen. Excuus aan iedereen die vorige week een Doomoo product wilde bestellen.

De nieuwe webshop is online

Op 1 februari zijn we overgegaan naar een nieuw webshop platform. Uiteraard hebben we van te voren de webshop zo goed mogelijk getest maar het kan zijn dat er nog enkele functies niet goed werken. Kom je iets tegen wat niet goed werkt? Laat het ons weten en stuur een mail naar [email protected] of stuur een Whatsapp chatbericht naar 0736892171. Verdere informatie kun je vinden op www.doomoo-webshop.nl/gegevens-en-contact/