Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

  • Het je een klacht over een Doomoo product wat je NIET bij doomoo-webshop.nl hebt gekocht? Neem contact op met de winkel waar je het product hebt gekocht. Wij kunnen je in dit geval niet helpen.
  • Heb je een klacht over een product wat je WEL bij doomoo-webshop.nl hebt gekocht ? Dan raden we je aan om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]
  • Heb je een klacht over doomoo-webshop.nl zelf, dan raden we je aan om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]

Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meer onderwerpen:

Retourneren GarantieAlgemene voorwaardenPrivacy policyCookie verklaringContact gegevens